Långhelgen

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft lusten till att blogga! Ska försöka sammanfatta långhelgen
Torsdag tog jag en lång sovmorgon,var hos min bror och for till Anna på kvällen.
Fredag var jag med Linn nästan hela dagen och vi myste på med massa gotta och såg bb, bada jacuzzi i nästan 3 timmar vilket var underbart! Hon sov över hos mig.
Lördag vi vaknade vid halv 11 ( hon sov till 12) och sen vid 2 satt hon och gjorde lockar i mitt hår ni ska få se en bild sen! Jag sov hos henne och igår kväll så gjorde vi inte mycket men det var kul ändå! Idag är det söndag fy vad helgen gått fort men snart är det sommarlov fy vad skönt! Hoppas ni orkar läsa detta inlägg nu puss!
Vi satte även i min hårförlängning i Johans hår!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2393861/images/2012/pic_203317395.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0