Home

Hemma från skolan, dagen har gått bra men lite dryg i början ... Hade glömt gympakläder så jag fick gå en promenad istället hade ju för mig att det var tisdag men nej nej! Har även lämnat in mitt arbete om nervsystemet vilket jag hoppas  på höga betyg men det lär jag väl se. Efter skolan följde jag emma och amanda till stan för att dom skulle fixa nå grejs och sen när jag cyklade hem började spö regna, vädret  idag har verkligen inte varit stabilt! Och för er som inte vet att det varit en krock på timmerledningen idag så är det bilkö i hela stan.
Ikväll blir det att göra klart film saken som vi fick i läxa och skriva lite på min novell, känner att det kommer bli en tidig kväll. Fredag imorgon igen gud så skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0