Helgen

Förlåt att jag inte bloggat något på ett tag men jag har inte orkat! I Fredags var jag bara hemma och tog det lugnt kände mig inte helt frisk så det var skönt! Emma,Nickie och Lars kom förbi ett tag. Lördag var jag barnvakt åt min brors barn han som var på bilden från 9-16 det gick faktiskt jätte bra! Sen fixa jag mig och for till klubbgärdet på fest var dock nykter! Jag och Emma gick hem till mig vid 3, skönt att vakna upp och inte vara bakis fast tvärt om för Emma;) igår var jag och Emma uppe vid kyrkan och bara chillade och sen blev vi hämtade av Lars och for till Amanda och såg film, sen for jag och Emma hem och sov dock blev klockan lite väl mycket men men ... ja det var som de som har hänt under denna helg = rolig,skön helg! hoppas ni orkar läsa detta ;)
Bild från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0