18:14

Har verkligen inte orkat bloggat-.- mina kompisar har frågat " VARFÖR  BLOGGAR DU INTE" ??? men nu ska det bli skärpning jag lovar!
Helgen har rullat på i fredags for jag till sjulnäs med Emma, Lars och Nickie sen for vi till degeränget på nån dek fest och sen vidare till öjebyn på party, Sov hos i sjulnäs med Emma och Lars. vid 2-3 blev jag och emma hämtade av mamma och vi for hem till mig och fixade oss, senare for vi till öjebyn på förfest och sen till svartudden hos Elin, blev en lyckad kväll ändå var dock nykter. Jag, Emma och Nickie for hem till mig och sov, Idag har det inte hänt särskilt mycket hängt med Emma och nickie, ska gå i dushen nu puss!
image description

Gullis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0