Saknad

Det har gått 12 dagar sen detta hände ...
jag fattar inte hur detta kunde hända, vi umgicks dag ut och dag in men alla dom dagarna tog slut dom fanns inte där längre, jag frågade dig vad som hade hänt mellan oss men fick inget bra svar tillbaka.
Du ska veta att jag saknar dig enormt mycket och jag kommer aldrig glömma dig och våra fina minnen tillsammans du och dom kommer finnas inom mig tills jag tar mitt sista andetag.
Jag visar inte för någon om hur dåligt jag mår, men jag måste skriva ut de kan inte hålla det inom mig under hela min framtid. Men jag vill bara att du ska veta att du är en jätte fin människa när det väl gäller, du fanns där för en och gjorde dagen bra helt enkelt. Men jag vet även att du inte vill ha mig kvar men jag vet inte om du menar det du säger men jag får helt enkelt svälja det och gå vidare fast det är jävligt svårt.
Jag vill be om ursäkt om jag gjort ngt fel som jag själv inte fattat så förlåt ♥
Vet faktiskt inte varför jag skriver detta men jag kände för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0