FREDAG

Fyfan vad skönt att alla prov, inlämningar och allt skit är över på pitholm , det har varit ett rent helvete men nu är det över!
Igår hade vi no prov i nervsystemet och jag trodde fan aldrig att jag skulle klara det men det gjorde jag och sen hade vi engelska prov också och det gick sådär, och idag hade vi so redovisning och det gick ganska bra, men dock skaka jag as mkt. Jag hoppas verkligen att jag kanske höjer mig i slöjd men det får vi helt enkelt se när jag får betygen.
Ikväll blir det att jag äter tacos hos amanda och sen ska vi nog tälta och imorgon ska vi kanske ha en tjej kväll med några kul kul!
Men har som inget mer att skriva puss ! ♥
 överlycklig att alla prov är klara på pitholm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0