?¿

Du bad mig ge upp. Ge upp en kompis för att jag säger vad som är rätt och vad som är fel. Försöker rädda ditt så kallade "rykte", men det går inte speciellt bra när du inte inser själv att du gjort fel. När man frågar varför så vet du inte. Alltså va..? jag fattar verkligen inte. Man gör ju inget som man inte har en anledning till,eller? Jag tycker bara allt är helt sjukt,äcklig oc...fyfan jag vill fan bara kräkas när jag tänker på det. Jag vet inte vad jag ska göra längre,jag har gjort allt jag ka´n och om du inte accepterar att jag tycker och känner så här kanske det inte är bra om vi "umgås" längre,du verkar ju tycka att det var en bra idé. Alltså jag orkar inte med det längre.

4408704714_6d4c10c9a7_o_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0