Förlåt

Har inte haft tid att blogga nå i helgen elr rättare sagt inte orkat! Pdol- helgen var awzm, träffat många som man inte träffat på ett tag , kul kul !  Har åkt massa karuseller , och veronica maggio var ju igår och hon var faktist bra ! Orkar inte berätta allt vi har gjort men vi har gått runt, åkt karuseller , träffat folk osv...

Vakna av att ninni sa : Jag kan inte sovaaa , marielle ??? marielle ??? haha då vakna jag och sen städa vi mitt rum och det behövdes verkligen! Sen for vi till stan amanda köpte en tröja där de stog : Jag är inte blond men jag fattar bara inte ! Det passa in på henne haha ;) Nu är jag hemma och väntar på mat och sen blir det att vara med amanda ett litet tag och sen lägga mig tidigt , jobbar ju imorgon -.-

Har inga bilder från helgen tyvärr :/


GAMMAL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0