Dag 16 - Mina Drömmar

jaaa mina drömmar .... dom är väl som dom flesta andra vill ha tp stort hus , en familj, jobb och ´pengar.
Mitt dröm jobb då jag var liten var att jag skulle bli frisör men det bröts nu vill jag bli barnmorska tror jag, så det blir väl att gå Vård och Omsorgsprogrammet.
Men det skulle vara häftigt att ha jätte mkt pengar och få köpa vad man vill och ha ett jätte stort hus och ha en stor familj med många barn , men man får väl se vad det blir av de då man blir stor.
Jag har då inte tänkt bo kvar i lilla piteå men att flytta till new york skulle va häftigt ^^
Ja vad ska man mer säga har som sagt det som är mina drömmar nog för att jag skulle kunna skriva mkt mer än det här men det orkar jag inte just nu hahha så ni får nöja er med det här!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0