om helgen

Hela helgen har jag sovit hos Amanda och jag har inte orkat blogga nå när jag har varit där så jag tänkte skriva om helgen nu.
 
fredag: Skön skoldag(tur att dagen inte var speciellt lång). Efter skolan åkte jag och amanda in till stan och var där till halv fyra-fyra ngn gång. Sen åkte jag hem och åt sen åkte jag till amanda. Kvällen spenderades framför tv:n,vi såg "Sex and the city 2",den var faktiskt bra:)

lördag: Vi vaknade ganska tidigt och planerna var väl att försöka plugga men det blev att vi gick ut. Vi var ute nästan hela dagen. Sen när vi kom in tog vi det bara lugnt. Tacos blev det till middagen,vilket var väldigt gott,men jag kunde knappt äta nå för det gjorde så ont pgr av min hals:( Sen på kvällen spelade vi spel,åt godis och såg en film.

söndag: Kom nyss hem från amanda. Ví har inte gjort så mycket idag heller. Vi har pluggat,spelat och sett en film.

Jajja nu ska jag inte göra det här inlägget så mkt längre,såå hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0