uppdatering

Om ni undrar varför Marielle inte bloggar mycket så är det för att hon har börjat jobba nu. När hon väl kommer hem har hon inte speciellt någon ork att sätta sig framför datorn och skriva om att hon har klippt gräs and so on. Därför försöker jag nu reda upp det här(eller ska försöka). Till helgen har jag bestämt att vi ska göra nå kul(om hon har någon energi kvar till att göra något). Har inte varit med varandra på ett tag så känner att vi måste göra nå riktigt,riktigt kul. Som förr. Aja ska smsa henne imorgon och prata mer om helgen. Antar att hon sover just nu, hon ska upp tidigt, stackarn. Men snart har hon gjort en vecka, vilket gick väldigt fort, sen har hon bara två veckor kvar sen har hon casha in pengar,som hon är värd efter allt slit. Tycker synd om mig när jag precis har gjort slut på alla mina pengar så får hon sin lön, jobbig situation där. Hur som hellst så ska jag försöka uppdater någon till gång så inte bloggen står helt still iallafall. Men nu vet ni hur det är, anledningen till att det inte har blivit mycket uppdatering.

puss!
min bästa!♥


två bilder från julen

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0