Onsdag

Slutade vid 2 och for in till stan och åt med amanda, sen for vi hem.

Idag skulle 2:orna göra lekar för oss, det var gode kul men pinsamt.... vi fick göra en dans, göra hand mot hand, öra mot ben osv , stoppa in så många marshmallows i munnen som möjligt och säga "funny bunny", ta upp ett äpple ur en hink med vatten och sedan leta sockerbitar i mjöl, ha ett band runt om sig och ha en hängande tampong bakom sig och doppa den i en flaska tills den svällde och sedan gå så långt som möjligt med flaskan tills den lossnade, äta choklad pudding/mjöl/vatten ur en blöja, de var nog allt vi fick göra mkt skratt under den dan kan jag säga !
Efter lekarna gick vi tbx till vårat klassrum och gjorde olika saker, sedan gick vi runt i skolan och våran mentor visade oss vart vi har våra andra lektioner sen fick vi sluta.

Åt nyss hemmagjord pizza till middag och nu ska jag se big brother och sedan blir det att sova ska upp tidigt imorgon, så jag säger godnatt nu för jag kommer inte blogga nå mer idag. Har tyvärr inga bilder från idag...

 Lunchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0