Im back

Har inte hunnit blogga nå idag men göre nu, bättre försent än aldrig!
Sommarlovet gick verkligen för fort , har inte gjort något speciellt förutom varit med mina bästa och varit i umeå träffat mikael osv , Sen har dagarna rullat på som dom vill, har dock sommarjobbat också tjänat nästan 10 000 fett nice så snart rullar dom in på kontot! 

Skolan började ju idag ... dagen gick gode fort ändå började halv 1 och sluta 2 haha vi blev informerade om olika saker osv , har börjat på strömbacka för er som inte vet de , går vård och omsorg alltså VO1B. Klassen är gode bra och vårat schema är ändå  bra. Efter skolan så for jag, amanda och ninni in till stan, tittade på kläder som jag ska köpa då jag får min lön, och åt på subland gott gott !
Just nu sitter jag hos amanda och lyssnar på musik och ska snart gå och tvätta bort sminket och sova, är gode trött fråga mig inte varför hahah .... men godnatt ! btw kommer dock inte orka blogga varje dag eftersom skolan å allt men glöm inte att titta på bloggen iaf ;)


Vårat schema !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0