Dag 11 - Mina Syskon

Jag har 3 syskon men två av dom är halv syskon asså att dom har inte samma pappa som jag , och en har inte samma mamma.
Dom heter då Fredrik, Christopher och Viktoria , jag och Viktoria är hel syskon.
Fredrik är 27 år gammal och bor på norrapitholm med sin flickvän Sara , han är snäll men han bryr sig inte så mkt om mig -.-
Christopher är 25 år och bor i Norge med sin pappa , han är verkligen jätte snäll och han har hjälpt mig mkt i min uppväxt , han har funnits där för mig.
Viktoria är 8 år , hon är en jobbig skit unge men hon kan vara väldigt snäll ibland.
Jag älskar mina syskon och jag är glad att jag har dom! Det känns inte som att vi har olika pappor eller olika mammor , det känns ibland som att ni är mina riktiga syskon. Tack för att ni finns ♥

 Gammla bilder på alla 3
Christopher                             Fredrik                               Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0