Dag 02 - Min Första Kärlek

Min första kärlek va då jag gick i 4 , man kan som inte säga att det är kärlek nu men det kanske var de då, jajja han hette då max och han e två år yngre än mig. Det var nog inte ett seriöst förhållande men men ....
Jag kommer inte ihåg så mycket av de. Hur jag träffade han var när jag var med johanna Segerstedt vi var jätte ofta med varandra när vi var mindre men nu har vi tappat kontakten. Jag blev tvingad av Johanna att jag skulle bli tsm med en som heter Jacob men vi var som inte tsm elr i tp ngn timme och jag ville inte ens det men det var inte seriöst de heller.
Jajja har inget annat att berätta om de.


Tumblr_ldh27ejida1qfyaq6o1_500_large_largeTumblr_lddqr0pyrs1qbzs43o1_400_large 
Hitta några söta bilder på weheartit, dock var dom väldigt små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0