Dag 01 - Om Mig

Mitt hela namn är då Marielle Ulrika Amalia Nyberg, jag är född här i piteå 1995 jag är uppväxt med min mamma, pappa och mina två äldre bröder efter 8 år så föddes min lillasyster. Jag har haft "skilda" föräldrar i kanske 1- halvt år , dom bråkade mkt osv orkar inte gå in på de nu men ... dom e tsm nu iallafall! Jag tror inte så många visste om det men nu vet ni de!
Jag har även hunnit med många sporter i mitt liv som tex : Fotboll,Streetdance,Fridrott,Badminton, och simning ganska många men jag lessnade!
Jag har även blivit mobbad om mitt utseende osv.
Nu för tiden så är jag med mina kompisar och leidar mig, jag är en ganska glad och blyg person , jag kan bara vara mig själv i klassrummet och med mina närmaste kompisar , jaa vad ska man mer berätta om mig ?


2008                                        2009                                          2010

Nog har man fördändrats genom åren

Kommentarer
Postat av: anonym

Varför har du blivigt mobbad av ditt utseende, du är ju jättesnygg!! vem har mobbat dig? Tacksam för svar!!:) puss

2010-12-20 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0